Cele

Podzielę się tutaj z Tobą moimi celami, które oczywiście ewoluują w czasie wiec część danych jest tu dość płynna. Dla ścisłości, nie są to moje marzenia, to są moje cele. Zainspirował mnie do tego Mirek Burnejko, początkowo specjalista od chmury publicznej, obecnie? Sprawdź sam. Zobacz jak to wygląda u niego na: miroburn.pl.

0
Cele
0
Poziomów
0
Człowiek
0
Życie
  • Poziom 1
  • Poziom 2
  • Poziom 3

Deadlift : 130kg x 5 (WYKONANE: 1 lipca 2020)
Back squat: 100kg x 5 (WYKONANE: 27.12.2019)
Bench press: 85kg x5 (WYKONANE: 4 marca 2019)
Push press: 80kg (WYKONANE: 27 maja 2020)
Weighted chin ups: +15kg x5 (WYKONANE: 2018)
Chin ups: 10 (WYKONANE: 2013)

 

Deadlift : 180kg x1
Back squat: 140kg x1
Bench press: 100kg x5 (WYKONANE : 3 lipca 2020)
Push press: 100kg
Chin up: +40kg x1 (WYKONANE : 25 marca 2019)
Chin ups: 20

Deadlift : 220kg x 1
Back squat: 180kg x1
Bench press: 150kg x1
Push press: 120kg x1
Chin up: +67kg x1
Chin ups: 30

1.l-sit w zwisie
2.handstand
3.handstand pushups
4.front lever
5.salto przód
6.salto tył
7.handstand walk
8.muscle ups
9.gwiazda
10.dynamiczny przeskok
11.flaga

Pytania i Odpowiedzi

Dlaczego Trzy Poziomy? Jeżeli chcesz przebiec maraton najpierw musisz przebiec kilometr. Pierwszym krokiem może być przebiegnięcie 10 km. Drugim półmaratonu. Trzecim maratonu. Każdy krok daje dużo radości. Słowo klucz to proces, ułatwia on osiągnięcie celu, a zakochanie się w nim gwarantuje sukces.

Dlaczego tyle liczb? Bo podobnie jak Mirek kocham liczby i liczę niemalże wszystko. Jeśli interesuję Cię jak ustalić i osiągnąć cele licząc to polecam szkołę ustalania celów z portalu akademia.

Nigdy nie osiągniesz 3 poziomu. Ktoś kiedyś powiedział, że jeśli nikt nie wyśmiewa Twoich celów to są one za małe. Mierz wysoko, osiągaj wiele. Pozdrawiam barczik.