Blogowanie,  Osiąganie celów,  Rozwój osobisty

Szukając szczęścia w procesie – podsumowanie lutego 2021

Kiedy to minęło? 😱 W moim mniemaniu, nie jest dobrze. Patrząc na to podsumowanie czuję lekki wstyd, znowu odczuwam na sobie dużą presję, trochę mnie to przytłoczyło i przestałem działać. Zresztą zobaczcie sami…

Bieganie

1. Przebiec półmaraton (21,1 km) Cel: 2021r

Nie mam nic na swoją obronę, raz sobie pobiegałem, raz łyżwy. Muszę zaplanować nową strategię bo widać, że obecna do mnie nie pasuje.

Zarobas na etacie

1. 60k dochodu netto rocznie Cel:2020 (Wykonane: 21.09.2020)
2. 180k dochodu netto rocznie Cel: 2022

Nadszedł już czas – założyłem jednoosobową działalność gospodarczą 🙄 Więcej obowiązków związanych ze składkami, własna księgowa i większa odpowiedzialność. Jednak patrząc na aspekt finansowy, bardziej się to opłaca. Mogło by się wydawać, że założenie własnej działalności to dość problematyczna sprawa, ale tak naprawdę można to wszystko zrobić nie wychodząc z domu w niecałą godzinę 💪.

Siłownia i fitness

Poziom 1:
Deadlift : 130kg x 5 (Wykonane 1 lipca 2020)
Back squat: 100kg x 5 (Wykonane: 27.12.2019)
Front squat: 100kg (Wykonane: 21.02.2020)
Clean: 90kg
Clean and jerk: 70kg
Bench press: 85kg x5 (Wykonane: 4 marca 2019)
Overhead press: 60kg x 5 (Wykonane: 30 marca 2020)
Push press: 80kg (Wykonane: 27 maja 2020)
Dips: +15kg x5 (Wykonane: 15 listopada 2019)
Pull ups: +15kg x5 (Wykonane: 2018)
Muscle up: 5
Handstand push ups: 2
Handstand
CEL: 2021

Poziom 2:
Deadlift : 165kg x 5 (Aktualnie 135kg x5)
Back squat: 150kg x5 (Aktualnie 110kg x5)
Front squat: 150kg
Clean: 120kg
Clean and jerk: 100kg
Bench press: 100kg x5 (Wykonane 3 lipca 2020)
Overhead press: 80 x5
Push press: 100kg
Dips: +25 x 8
Pull ups: +20 x8 (Aktualnie +16,25 x8, +20 x5)
Muscle up: +10kg x5
Handstand push ups: 10
Handstand walk: 10m
CEL: 2025

Udało mi się przepracować 4 tygodnie zgodnie z planem SBS. Trening mam rozpisany na 5 jednostek treningowych w tygodniu, po jednej na każdy dzień roboczy. Cieszę się bardzo, siła powoli wraca, przyzwyczajam się do wzorców ruchowych. Udało się też osiągnąć poboczny cel ( 55 podciągnięć na jednym treningu: 4×10+1×15). Jedynym minusem jest, że po całym dniu pracy i zrobionym treningu naprawdę nie chce mi się już więcej robić 🙈

Angielski

1. B2 – potwierdzone egzaminem CEL: 2021

Wykupiłem roczny dostęp do eTutor – Business English. Lekcje są fajne i nie mam większych zastrzeżeń. Jestem zadowolony z zakupu, ale teraz widzę jak duże mam braki w słownictwie 😥.

Afirmacje + Refleksje

1. Zapisuje odręcznie afirmacje i refleksje z wczoraj przez 30 dni
(Wykonane: styczeń 2021)
2. Zapisuje odręcznie afirmacje i refleksje z wczoraj przez 120 dni
CEL: 2021

Zaliczam kolejny miesiąc.

Procent

1. Nie piję alkoholu przez 30 dni (Wykonane: styczeń 2021)
2. Nie piję alkoholu przez 120 dni CEL: 2021

To chyba najprostsze zadanie jakie sobie wyznaczyłem na ten rok. Kolejny miesiąc za mną.

Patrząc na ten miesiąc, nie jestem zadowolony, niby wróciłem do ciężkich treningów ale przez to straciłem chęci na inne aktywności. Teraz zamykam się z moimi myślami poszukującymi złotego środka. Pozdrawiam, CZEŚĆ 👋!